Leidsin ühe ilmatuma vana artikli ajakirjast Director. Oli ikka veel huvitav lugeda. Seda enam, et just täna küsiti minult, miks toimib ettevõtjate mainekujundus nii kehvasti, et isegi tublid ja edukad, kes annetasid erakondadele suure summa, küsivad ajakirjanikelt pisut nagu pahaselt: miks keegi ei usu, et vahel võivad ärimehed olla ka heade kavatsustega. Tule taevas appi! Ettevõtjad on enamasti ikka heade kavatsustega.
See lugu ilmus 2003. aastal. Ja teema ikka päevakorras:Aune Past: Miks ajakirjandus ei armasta ettevõtjaid.
Me armastame süüdistada ajakirjandust, et neid ei huvitab ainult veri ja sperma. Aga ajakirjandus pole midagi muud kui hea äri, pakendades ning müües meile seda, mida me ise osta tahame. Kui me ei tahaks lugeda skandaalidest, siis loeksime ju Sirpi! Aga suurim tiraaž on hoopis SL Õhtulehel.
Loe lähemalt Directorist!