Meediasuhted ja sotsiaalmeedia

Klassikalised meediasuhted piirduvad pressiteadetega. Mõnes kultuuris üritatakse ajakirjanikke ära osta. Eestis see ei toimi. Mida avaldada, otsustavad toimetajad ise. Suhtekorraldaja roll on olla ukseavaja kahes suunas. Võimaldada ajakirjanikele ligipääs organisatsioonile ja tema juhtidele ja informeerida avalikkust organisatsioonis toimivast. Pressiteatele lisaks on palju muid efektiivsemaid teid.

Meedia on loodud maailm. Enamasti on meedia äri, mis kogub, pakib ja müüb info- ja meelelahutuskildudest uuesti kokkupandud maailma. Tegelik maailm on kusagil mujal.

  • Kus on need, kellega tahad rääkida? Mis köidab nende tähelepanu?
  • Sotsiaalmeedia on tõhus viis loo loomiseks
  • Oma sõnum tee kuulaja vajadustele vastavalt
  • Suhtekorraldus põhineb tõel ja faktidel. Ka meie loodud lugu põhineb tõel, suhtekorraldaja kadreerib olulise

Kas Sinu organisatsioon vajab suhtekorraldusteenust ja mainekujundust ?

...
Loading