Kus mujal kui PR konkursil tulevad välja aasta trendid? EPRA konkursile laekus töid  nii palju, et lugupeetud žürii jõudis puuda soola koos ära süüa. Parimad tööd on nüüd välja valitud ja igaüks võib esitlust kuulama tulla Nordic Hotell Forumis 22.veebruaril kell 16.

PR trendid

  1. Suurte ja tuntud tegijate (Tallink, Kalev, EOK) kõrvale on tulnud idufirmad (Sprayrinter) ja väikese koha turundus (Väätsa vald)
  2. Nii nagu enamus sponsorrahadest liigub spordis, hakkab spordis tugevaks muutuma ka PR (Trio to Rio, veteranide orienteerumise MM,).
  3. Kõigil osalenud kampaaniatel oli väga selgelt väljendunud eesmärk, mis siis kampaania käigus ka täidetud sai.
  4. Sotsiaalmeedia roll kasvab.
  5. Head PR kampaaniad mitte ainult ei kõneta sihtgruppe, vaid nad panevad avalikkuse endaga koos tegutsema.

    žürii16

    EPRA PR konkursi žürii 2017