Mainekujundus ja maine uurimine
Aune Past2017-01-16T20:41:51+02:00Täna seostusb brändi kuvandi analüüs ennekõike EAS-iga, kes on järjekindlalt otsinud või väitnud, et ei osti, Eesti brändi. Kirjutasin ammuilma [...]
Täna seostusb brändi kuvandi analüüs ennekõike EAS-iga, kes on järjekindlalt otsinud või väitnud, et ei osti, Eesti brändi. Kirjutasin ammuilma [...]
Mulle meeldib, et Eesti maine kujundamisel käib hull siilijaht. Mitte disainimeeskond ei ole disainiga puusse pannud, vaid keegi, keda olemaski [...]
Kuvandi mõõtmine on oluline igale organisatsioonile. Kuvandi mõõtmise tööriist Startup, mis kiikab su klientide pähe Jah, me tegime sellise [...]
Tants on hea mainekujundaja. Ma jagan oma rõõmsat imestust, kui lihtne on elu tegelikult, võrreldes mainekujunduse keeruliste ja kallite strateegiatega. [...]
Riigi mainekujundus algab ideest. Riigi puhul on toimiv mainekujundus üldrahvalik tegevus. Olen oma firmaga Past ja Partnerid uurinud Eesti mainekujunduskampaaniate [...]
Maineuuringu uued võimalused aitavad kommunikatsioonijuhtimist pisut Brüsseli ajale järele. Marju Lauristin ( https://www.facebook.com/marjulauristin/ ) on SDE saadik Euroopa Parlamendis, sotsiaaldemokraatide [...]
Maineuuring annab hinnangu senisele tegevusele ja on abiks strateegiate loomisel. Ainult arvamuste ja teadvustatud hoiakute kohta küsimine on nii eile [...]
EASi Eesti Disainimeeskonna kontoris oli reede superreede. Pühendatud maine ja kuvandi uurimisele. Helsingi linna turundusjuht Outi Leppälä tõstis esile Helsingis [...]
Käisin Terevisioonis Indrek Treufeldiga ajalehte lugemas. Maailm meis ja meie ümber on täna suuresti vahendatud. Väga vähe on asju, mida [...]
Hommik enne Seed Forumit oli üpris rahvarohke. Swedbanki kitsukeses koridoris Balti saali ees oli nii idufirmade rahvast kui investoreid. Kahtlemata [...]