Kuvandi mõõtmine on oluline igale organisatsioonile.

Kuvandi mõõtmise tööriist

Kuvandi mõõtmise tööriist


Startup, mis kiikab su klientide pähe
Jah, me tegime sellise idufirma. Ei, me ei ole osa salaluurest. Aga me julgeme hamba anda selle eest, et see, mida räägime, on tõsi. Rohkem tõsi inimese assotsiatsioonide kohta teie brändi, erakonna või linna suhtes, kui inimene ise oskaks seda kirjeldada.
Tegu on kuvandi uurimise uue põlvkonna tööriistaga. Senini on minu väljatöötatud Imagomeeter olnud suurepärane töövahend, et kaardistada, mida inimesed tunnevad, kui teie bränd, erakond, tehas, maakond, linn või te ise olete stiimuliks. Et teada saada, milline on Montoni kuvand ja seda võrrelda näiteks Zara omaga, oli lihtne läbi viia kuvandi analüüs Imagomeetriga. See oli aeganõudev töö. Esiteks kulus aastaid, et välja töötada eesti keeles tõepoolest toimiv mõõdik. Iga sõna selles töövahendis on kindlalt paigas ja põhjendusega paigas. Kui keegi pakub teile Imagomeetriga samade sõnapaaridega uuringut, siis ta on lihtsalt varas ja varastanud minu töö tulemuse. Kui keegi kasutab neis sõnu ja lisab suvaliselt uusi, siis on see juba kliendi asi, miks ta oma raha põletab. Kui keegi on läbi viinud uuringud ja saanud uusi sõnu, mis kuvandit mõõdavad, on see super.
Aga me tegime ise uue töövahendi. Ja siis ka idufirma Brandlyse. Brandlyse on töövahend, platvorm, mis mõõdab kuvandit, analüüsides implitsiidseid assotsiatsioone. Ka Imagomeeter keskendus mitte teadvustatud hoiakute, vaid sageli mitteteadvustatud assotsiatsioonidele. Brandlyse on keerukam, järgmise põlvkonna töövahend, mis kaardistab olemasoleva kuvandi ja annab trendisoovitusi.
Kellel on raha palju ja tulemus pole oluline, võib vabalt jätkata küsitlustega: mida te arvate? Nende küsitluste tulemused sarnanevad mu meelest anekdootliku looga sellest, kuidas erinevad rahvad elevanti kirjeldavad.